städa,tvätta, diska,handla,packa

Det är vad som står på mitt schema idag! Jag och Sara har redan börjat med att tvätta! Och ja, jag vaknade innan klockan ringde idag. Har tömt väskan jag hade på Sverigeresan. Redan!! Har tömt ryggsäck, handväska och dataväska på gammal skit! Äntligen. Har oxå börjat städa undan lite, men så upptäckte jag ju min lilla dator och internet... Alltså har jag en liten paus i städandet. Kom på att jag faktiskt oxå "rensat" handfatet i badrummet, ska sen (om jag har samlat mod till mig) ta tag att rensa avloppet under badkaret. Jag får närapå kväljningar bara jag tänker på det. Men om jag gör det idag så behöver jag ju inte tänka på det på ett tag!! Har lovat syrran att handla lite bilvårdsprodukter idag och sen så ska jag packa inför hemresan imorgon. Så nu har jag förklarat hela min rubrikrad!

Höres senare idag kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback