Huvudvärk. Igen.

Känner av en liten lätt huvudvärk idag oxå. Men idag har jag köpt in Panodil, eftersom jag naturligtvis inte tagit med några huvudvärkstabletter, trots min huvudvärk igår. Pillrena jag köpte idag, får naturligtvis ligga kvar på jobbet, för man vet ju aldrig när die kopfschmertze slår till igen.

Telefonen och mejlinboxen håller sig ganska lugna idag, så jag har passat på att uppdatera hemsidan lite. Nu ska jag dock ta en liten fikapaus. Köpte skumraketer häromdagen, och nu står den sista och skriker på mej... Och varför göra plågan lång. Lika bra att äta upp den med en gång. Hade ju tänkt fika lite tidigare, men så har jag varit djupt försjunken i diverse telefonnummer och webbadresser...

Det blir löpa av ikväll med när jag kommer hem från jobbet! 30 min säger min träningsdagbok att jag ska köra idag. Lite hårdare tempo... Jag som precis börjat öka... *hahahahaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback