Fredagkvällen

tillbringar jag tillsammans med:


herrarna Clooney och Pitt!

Det är Ocean's 12 på tv:n ikväll. Grattis Brad! Enligt Aftonbladet.se så har han och Angelina Jolie fått tvillingar nu! Nu är alltså Mr. Pitt sex-barns far eller nåt i den stilen. Ibland går det undan...

Innan filmen har jag tänkt att heja fram svenska handbollslandslaget till vinst mot Polen. Tror jag det var. Det är i alla fall en OS-biljett som står på spel, och det är nån turnering i helgen där det OS-biljett står på spel.


Har faktiskt var ordentlig och lagat mat. Ja ni läste rätt. Jag beklagade mej ju tidigare idag över hur fruktansvärt tråkigt jag tycker det är med mat. Det blev i alla fall kött, pommes, sallad, hot bearnaisesås och lite cola till det. Snart ska jag öppna chipspåsen.


Ha en najs fredagkväll allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback