Fartlek

Det är vad jag har tränat idag. Fast i mitt program kallas det för medelhård distans med gång... Hur som helst så gick programmet ut på att jag skulle jogga/springa med högre tempo i 5 minuter, i 5 intervaller med 2 min gång emellan... Jag trodde jag skulle svimma efter första intervallen, men jag bet ihop och körde alla 5 intervaller och det kändes i alla fall som att jag höll ett ganska högt tempo under mina löpintervaller! När jag sedan mätte upp sträckan som jag hann med under mina totalt 35 min (inkl mina gångpartier) så hade jag tagit mej fram 4,90 km!!!

För övrigt har jag varit redig och bakat bröd! Jag har gjort en köttgryta innehållande grytbitar, kokosmjölk, lök, morötter, paprika och lite ananas. Den ska ätas upp imorgon! Imorgon ska jag vara redig och laga mer mat att frysa in.

Min kära roomie kommer hem till mig imorgon med! Alltså måste jag städa upp lite.. Jag har i princip bara tömt mina väskor över hela lägenheten... Men allt kommer att vara tiptop när Sara kommer hem. Jag misstänker att jag vaknar snortidigt imorgon så då kan jag lika gärna städa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback