Att jag aldrig lär mig!

Ännu en gång åt jag alldeles för mycket. Egentligen tycker jag att allt som har med mat att göra är allmänt jobbigt. Jag tycker det är jobbigt att komma på vad jag ska äta, det är jobbigt att tillaga maten och det är framför allt jobbigt att diska efteråt. Ibland tycker jag till och med att det är jobbigt att äta. Ändå äter jag. Och oftast tills jag mår illa... Men jag går inte på toa och får upp det igen. Det kan jag lova. Att inte äta, är sällan ett alternativ heller. För jag blir ju hungrig, och på dåligt humör då näringsnivån sjunker. Fast visst händer det att jag kan komma på mej själv vid 15-16 tiden att jag inte har käkat på hela dagen. Fast jag kanske har varit uppe sen "tidig" morgon. När jag var i Egypten och hade praktik så hände det en gång att jag drack en liten flaska yoghurt vid 8-tiden, nästa gång jag fick något i magen var 17.15 och då var det en Mars och en Coca-Cola. Fast jag åt rejält sen på kvällen. Vid 21-tiden kanske. Nu gick det inte så långt varje dag...

Fy... Nu känner jag doften av grill här. Jag vill oxå grilla!! Men grilla själv? Hur kul är det på en skala? Kan tänka mej tacos ikväll. Men stå och göra tacos till mej själv? Nej, tack. Gå till Stora Hotellet och käka tacos själv? Nej, tack. Så vad ska jag käka ikväll? Är faktiskt inte direkt sugen på pizza. Hör och häpna.

Har mensvärk med. Bara så ni vet... Och är skitsugen på godis...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du får komma till JKPG om du vill grilla vi köpte en ny grill igår och invigde den med att grilla burgare som vi sen åt på balkongen det var smaskens det... Du får ta och be din inneboende att bli köttätare så ni kan grilla tillsammans :) Ha det bäst kram

2008-05-31 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback