VM i Konståkning

Har i brist på annat fått på VM i Konståkning som nu pågår för fullt i Scandinavium i Göteborg. Och vem hör jag inte som kommentator om inte en av mina favoriter? Jodå, visst är det Roger "Roggan" Blomqvist!! Smeknamnet vet jag inte om det är officiellt, men det är i alla fall vad jag och syrran kallar honom...

Jag som inte är så vidare värst teknisk eller IT-kunnig av mej har nu äntligen lyckats få till det med outlook, men inte med min hotmail som jag tänkt från början, utan med min telia.com adress... Nu ska jag väl då eg börja använda denna adressen istället då kan jag tänka mej. Men det lilla projektet får jag ta tag i en annan dag! Nu är jag alldeles för trött för detta.

Nu är den stora frågan, om jag ska ta mej till Simrishamn imorgon och jobba ett par timmar. Jag har eg fått ledigt, men känner ändå att jag kan behöva få "gjort" några slogans. Jocke är inte på plats imorgon, men jag har ju nycklar och annat nödvändigt... Ja, ja, jag får se vilket humör jag är på imorgon. Ska tvätta imorgon förmiddag med, men det tar inte så lång tid, och är jag bara igång senast på utsatt tid, gärna lite tidigare så är jag ju ganska snart klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback