Vem?

Vem kom på den briljanta idén att börja spela allsvensk fotboll redan i slutet av mars?!. Vi vet ju alla att i mars/april så skiftar vädret från att vara en alldeles helt underbar vårdag med 10 plusgrader till snöstorm och 10 minus dagen efter... Enda arenan som inte har meterdjup snö just nu är faktiskt Malmö Stadion. Vilket är tur, för det är ju dit jag ska på måndag!!!! Annars har vaktmästarna på de allsvenska arenorna mycket att göra nu fram till den allsvenska premiären! Ja ja, det är ju kul att jag får användning för min fina blå-vita halsduk och min fina blå-vita mössa på måndag!!

Hittade idag även 021 i mitt reg.nummerletande!! Så det blev ju en hyfsat bra dag trots allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback