Önskelista

Det är kanske läge att presentera en liten önskelista så här bara ett par dagar före min födelsedag, som för övrigt infaller på påskdagen. Dvs på söndag. Jag vet att syrran i alla fall har tjatat om en sådan lista ett bra tag...

Jag önskar mej:
-IFK Göteborg Påslakanset (Blåvittshopen)
-Tank Top Queen (Blåvittshopen)
-Mössa Wing Rosa (Blåvittshopen)
-USB-minne
-Extern hårddisk
-Biobiljetter (är aldrig fel)
-Trisslotter (jag kan ju vinna massa pengar)
-TV (bara den är större än min nuvarande 14-tummare) *ler*
-Webkamera (som jag kan fästa på laptopen)

Herregud, har jag blivit så gammal att jag nu inte längre önskar mej något? Jag trodde aldrig den dagen skulle komma.

Fast det är klart. Jag skulle ju inte tacka nej om Mikael Persbrandt eller George Clooney ringde på min dörr... ;) Det kan dock bli lite trixigt om de står där samtidigt... Jag skulle oxå bli tacksam om nån för sig att sätta in motsvarande mitt studielån på kontot så att jag kan betala tillbax det. Jag skulle oxå gärna ta emot om nån kom hem till mej och städade och rensade undan all skit, en gång för alla...

Nu har jag inte tid att skriva mer, måste förbereda mej inför färden till Blåkulla lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback