Nu börjar hockeyn. På riktigt!

Idag drar slutspelet igång i hockeyns elitserie! Det är med andra ord nu det börjar på riktigt. So what om HV71 vann grundserien med typ 15 poäng eller nåt i den stilen. Det är nu det gäller!!! Mitt favvolag Frölunda Indians ställs mot Christians, och syrrans??, favvolag Färjestad. Hmmm... Undrar om Färjestad har nåt tilläggsnamn? Alltså kommer jag nu de närmsta veckorna ha mycket bra koll på hur det går för de åtta lagen som är kvar... Samtidigt som fotbollssäsongen närmar sig på allvar. Jag och syrran ska ju som bekant ner och se den allsvenska premiären live på Malmö Stadion!!

I morgon drar jag iväg norrut igen. Det är ju TUR-mässan i helgen!!

Har sett 014 och 015 i Simrishamn!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAllåå där Klart HV kommer att ta hem hela SM spelet.. det spelar roll att vinna med 15p. Vi kanske syns på torsdag på TUR eller så kommer jag ned på lör har inte bestämmt mig ännu... Kram

2008-03-11 @ 19:01:20
Postat av: syrran

Ja färjestad é Christians favoritlag, han håller på dem lika mycket som jag håller på blåvitt... då vet du hur mycket. Fast jag kanske é lite mer fanatisk när det gäller blåvitt *hihi* Och nej jag håller inte på färjestad... än! Christian försöker att få mej att bli en färjestadssupporter och jag kan medge att det var grym stämning och trevlig inramning på färjestads hemmamatch men nån hockeyfantast é jag inte... än iaf...

2008-03-11 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback