Måndagen den 3 mars 2008

I morses vaknade jag strax efter 5 och kunde inte somna om... Men jag lovar att när klockan sedan ringde kl 07.00 var jag alldeles för trött för att orka gå upp ur sängen. Jag kom upp typ 45 min senare...

På praktiken idag så var jag på ett möte på Stockeboda Gård ang onlinebokningssystemet BUYIT för att se hur de upplever det och om de behöver hjälp med något eller om det är något som behöver åtgärdas... När vi satt där och kollade igenom systemet upptäckte vi att det bara är ett enda företag som har lagt ut sina köp-/betalningsvillkor i systemet, och man måste ju läsa och klicka i att man har godkänt köpvillkoren. Jag satte mej ner och plitade ihop ett mejl till alla företag som missat detta och mejlade sedan då oxå iväg det hela. Jag har även kollat att en del andra funktioner fungerar som de ska på hemsidan...

Vid 15-tiden satte "Hesa Fredrik" igång, tänk att jag hoppar till varje gång jag hör signalen. Och jag har ingen som helst anledning till att bli så rädd... Men det sitter kanske i sen jag hade "Hesa Fredrik megafonen" riktat in i mitt vardagsrum i en lägenhet jag hade i Trollhättan.?!

För er som följer utvecklingen med mina reg.skyltar kan jag då meddela att jag idag i Lunnarp på Skånemejeriers parkering såg 007, och utanför ICA Supermarket i Simrishamn såg 008. Sedan tror jag att jag såg 009 parkerad i Östra Vemmerlöv, men då jag inte är helt säker får jag inte räkna med den... Alltså får jag leta vidare efter 009.

Jag har ju även lovat en liten uppföljning av IK Pandoras match mot Lödde Vikings i lördags. Nu har inte min källa avslöjat så jättemycket angående matchen mer än att hon själv gjorde typ 6 mål. Så det är alltså det jag har att redovisa ang matchen. På
www.laget.se/IKPandora kan ni själva följa laget lite närmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback