Jobba på en lördag?

Tjohopp där ute!!

Kan börja med att säga att jag nu oxå sett reg.nr: 006, alltså är det Mr Bond jag är ute efter nu... Dvs 007.

Idag har jag jobbat på Mat- och resemässan, eller Rese- och matmässan, jag vet inte riktigt det officiella namnet på denna mässa, i Ystad, där har jag och Jocke stått och delat ut den nya Österlenkartan, vår broschyr som jag så ordentligt har packat ner och sålt CD-skivan "En bit av Österlen"... Såg en del kändisar där som Jesper Aspegren ("Mitt i maten", Peter Harrysson (han som var programledare för "Så ska det låta" från början, Kjell Bergqvists ex-fru (dvs Miss Universum 1984 - Yvonne Ryding) och Per-Martin (han som var med i "Bonde söker fru" från första omgången).

Just nu hänger jag med Idas lilla söta hund Sune då Ida har varit och lirat handboll, tyvärr kunde inte hejaklacken hänga med denna bortamatch, men jag har fått höra att IK Pandora vann med 19 mål och att Ida i alla fall gjorde sista målet för Pandora. Jag återkommer när jag vet mer om matchen!!

Annars har jag nog inget mer "spännande" att berätta just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback