Internationella Kvinnodagen!

Det är tydligen internationella Kvinnodagen idag. Men jag har större bekymmer än så... Det är massa sport på TV:n nu igen och hur ska jag kunna välja? Jag skulle vilja ha en TV där man kan se flera kanaler samtidigt, typ med en eller två infällda små bilder. Då skulle jag må bra... Slippa zappa. Nej jag kan inte spela in. Man spelar inte in sport. Sport följer man live i så stor utsträckning det bara går. Enda gången man kan se sport som inte är live är om det råkar vara så att någon TV-kanal gör ett sammandrag eller en eftersändning då man av någon anledning inte kan sända matchen/tävlingen live!! Bara så ni vet!

http://www.skanskanyheter.se/Artiklar%202008/ResMatYstad2008.pdf, gå in på denna länk, ev får ni skriva av den alt. kopiera den, jag vet inte riktigt hur det fungerar... I vanliga fall ska det bara vara att klicka på länken... Där hittar ni mig, synd bara att de inte fått till företagsnamnet rätt...

Nej hörrni, nu måste jag fortsätta kolla in all sport som sänds på TV:n denna dag... Ha det!

Kommentarer
Postat av: syrran

Du é så snygg och ser sååå proffsig ut!!!! *stolt*

2008-03-09 @ 17:20:56
Postat av: Lilla Jag

Självklart ser jag proffsig ut!! Jag tycker nog du ska ta dig till mässan i helgen så får du se hur proffsig jag ser ut i den nya svarta tröjan... Om du är snäll kan jag ge dig rätt svar på vår tävling kära syster (även utslagsfrågan) *ler*

2008-03-10 @ 13:56:25
Postat av: syrran

Åhh det låter ju trevligt! Vad kan jag vinna då???
Jag ska försöka övertala Christian att åka dit!!!

2008-03-10 @ 14:12:06
Postat av: sernemyr

Österlen Visit, höh, de har visst förväxlat orden där lite.
Ha så kul på TUR!

2008-03-12 @ 13:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback