Har bestämt mej

Det tar emot att erkänna, men om nu Frölunda, God forbid, inte vinner imorgon så "tvingas" jag hålla på HV... Detta efter ett uttalande från Färjestad ang det som hände i slutet igår. Visst det ska naturligtvis inte hända på en så hög nivå. Men nu hände det... Vad jag glömde skriva igår var ju att under dessa 5 sek som enl klockan inte tickade, efter det berömda nedsläppet så gjorde Färjestad mål. Men om man ska vara lite krass så ljöd jumbotronen/Hesa Fredrik innan det blev mål... Men klockan hade ju inte räknat ner... Nu var jag inte på plats och såg det hela live utan jag satt som fastnaglad vid min dator och lyssnade på webbradion och har ju bara kommentatorernas kommentarer... Och eftersom jag håller på Frölunda så blir jag ju färgad av det... Men jag håller tummarna att Frölunda lyckas piska Färjestad i Löfbergs Lila Arena... Samtidigt som jag ska heja fram Blåvitt till seger i Supercupen mot Kalmar på Ullevi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback