Grattis!

Igår delades Aftonbladets TV-pris ut. Naturligtvis borde jag ju skrivit något om detta igår kväll redan, men då det var hockey så hade jag inte riktigt tid med detta.

Måste bara säga grattis till Björn Hellberg, som är en av mina tv-personligheter favoriter!! Hans och Ingvar Oldsbergs program På Spåret vann ett av priserna igår. Björn Gustavsson vann också ett pris, eller det var väl eg Parlamentet som vann priset, men det var ju trots allt här som Björn slog igenom!!! Fler vinnare var André Pops-årets sportprofil, Bolibompa, Idol, Roomservice, Uppdrag Granskning, Carolina Gynning-årets kvinnliga tv-personlighet, Peter Settman-årets manliga tv-personlighet, House-årets utländska program. Det delades säkert ut fler priser som jag i nuläget har glömt....


Björn


Visst måste man bara älska Björn Hellberg?!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback