Glad Påsk!

Då är det Påskafton då! Detta är synen från imorses då jag vinklade lite grann på persiennerna...

Påskafton 2008
Kanske inte riktigt vad jag väntat mej... Men å andra sidan så fyller ju jag år imorgon, och det brukar vara dåligt väder i samband när jag fyller år. Skulle det vara så att solen skiner så kan jag lova at det är typ 10-15 minus eller nåt... Kan oxå säga att det är inte många påskar som jag minns att det varit snö på... Men jag har å andra sidan varit med om att det snöat på midsommarafton!!!! Den du.

Idag är då dags! Blåvitts första tävlingsmatch för året! Allt enligt
www.ifkgoteborg.se Tyvärr kan jag inte närvara på Ullevi i Göteborg, men jag kommer ändå se matchen på TV4, men det är ju inte den enda sporten idag... Det är VM i konståkning, kvartsfinal 7 mellan Färjestad och Frölunda, Simning, Handboll (danska ligan). Sen är det ju en massa annat på tv:n idag. För mej som är ett Mikael Persbrandt fan så visar TV4 film "Gossip" ikväll. Det är Sing-a-long, King Arthur, En värsting till syster 2, Livet är underbart och en massa massa mer... Hur ska jag hinna med allt?

Dagens charmigaste Blåvitt-supportrar... Från vänster: Sture, Sixten och Mårten

Forza Blåvitt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback