Zlatan i all ära

Men jag jublade mer när Petter Hansson gjorde mål igår. Jag menar Zlatan SKA göra mål, även om han nu nätade för första gången i den blågula dressen sedan oktober 2005 eller vad det nu är. Petter Hansson räknar man inte med att han ska göra mål. Han är ju back för 17 gubbar. Nu var inte Petters mål det snyggast mål jag sett, men desto roligare. Först totalmissar han nicken, sen missar han "skottet" för att sedan få in bollen med "fel" knä/vad... Men, mål förtjänar man inte. Mål gör man! Och det gjorde Petter Hansson igår. Och Zlatan. Och ja, det var rätt snyggt... Var på "Saltan" igår och kollade på fotbollen med Jocke, och några till. Det var ca 100 förbokade i alla fall!! Träffade även på Lee där, alltid kul att träffa klasskamrater! Idag lider jag med Chippen, han var suverän igår måste jag säga, tills han åkte på en otäck sträckning/bristning på baksidan av vänstra låret. Fast jag hade inte trott att Sverige skulle slå Grekland med 2-0, men fan vad göööött!!

Annars så har jag fortfarande rejält ont i nacken. När jag sov inatt så rörde jag inte på mej en centimeter åt något håll, utan jag har legat blixtstilla. Men det beror på att jag knappt kan röra mej när jag är i liggande läge. Att sedan ta mej upp i sittande position är mycket smärtsamt! Men jag har har bokat in en rygg- och nackmassage imorgon förmiddag. Hoppas att det kommer att lätta lite på stelheten och smärtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback