Yaaack!!

Äckligt! Grose! Disgusting! Ja det är många ord som kan passa in på det jag håller på med just nu. Rensar golvbrunnen under badkaret. Det är nog ta mej f*n det värsta jag vet. Jag har flera udda "fobier", som t.ex. hår. Hår i handfatet, hår i badkaret, hår i maten osv. En annan sak som äcklar mej är matrester i vasken!! Ja, ni läste rätt. Jag föredrar när man slänger det med en gång i soppåsen. Jag mår illa bara jag tänker tanken på att jag måste "ta" i alla matrester som ligger i vasken. Så ni kan ju tänka er hur jag har det när jag står i disken i restaurangen på jobbet. Det är inte med glädje precis, och jag kan lova att när jag står där så försvinner matresterna snabbt som attan ner i soppåsen. För oh my God vad äckligt... En annan udda sak är att jag för några år sen fick spykänslor så fort jag borstade tänderna. Jag hostade och harklade mej som en dåre. En gång fick till och med syrran berätta för hennes kille som undrade vad jag höll på med på toan en morgon att; "det är ingen fara, hon gör så varje gång hon borstar tänderna..." Men den fobin att tandborsten hamnar för långt in alt ner i halsen har jag släppt nu. Och det är ok, ni får skratta åt den fobin!! Det gör jag med idag. Snart dax att se om mina åtgärder i golvbrunnen har gett resultat eller om jag måste gräva ännu djupare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback