TV-nörd. Jag?

Kom och tänka på alla "sköna" serier som gått genom åren, och som jag mer eller mindre har följt...

Dallas - som nog var den första serien som jag eg minns att jag följt...
Rederiet
Tre Kronor
Vänner och Fiender
Baywatch
Cityakuten - naturligtvis
Gilmore Girls
Greys Anatomy
Desperate Housewives
Sex and the City
Chicago Hope
Ally McBeal
21 Jump Street
Laverne & Shirley
Gänget och jag (Happy Days)
Mork & Mindy
Doktorn kan komma
Kliniken - skön tysk läkarserie
Skärgårdsdoktorn
A-Team
M*A*S*H* - Vem kan motstå Hawkeye och de andra gubbarna...
Scrubs
Mord i Sinnet
Beverly Hills 90210
Seinfeld
Cheers
Våra Bästa År
Emmerdale (Hem till Gården)
Heartbeat eller Back to Aidensfield kanske den heter (den här serien blev jag introducerad genom gymnasiet, då vi fick se den utan text på engelska lektionerna.)
Sunset Beach
Knight Rider
Will & Grace
Vänner
Simpsons
Cosby
Frasier
Neighbours (Grannar)
Morden i Midsomer
Cold Case
CSI - alla varianter
Las Vegas
Ugly Betty
Criminal Minds
Christine
Law & Order - Special Victim Unit
One Tree Hill
Fresh Prince i Bel Air

Ja listan kan bli lång... Jag lär återkomma när jag kommer på fler serier. Som jag i dagsläget har lyckats glömma namnet på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback