Tillbaka på webben

Då har jag orkat starta upp min älskade Laptop igen. Har jobbat i dagarna fyra och jag har faktiskt inte orkat att startat min dator när jag kommit hem på kvällarna! Vilket faktiskt har varit rätt så skönt måste jag säga.

Jobbet rullar på som vanligt. Det märks nu att turisterna börjar komma. Jag får använda mej av alla mina språkkunskaper på jobbet dagligen nu! Och det är ju kul.

Midsommar är över, vilket jag tycker är ganska skönt. Det är alltid så hypat om vad man ska göra och inte göra på midsommar. Jag har då jobbat, och sen har jag legat i min soffa i min ensamhet och kollat på fotboll. Och Gud så skönt det har varit. Ni behöver inte tycka synd om mej för att jag har varit själv i helgen. Vi hade trots allt ganska tur med vädret i fredags... Vi hade ju lite midsommarfirande utanför en smak av Österlen, och det var sol och uppehåll under dansen kring stången, och även då Albo Folkdanslag dansade lite. Men sen så öppnade sig himlens portar!! Det kan jag lova. Igår så var det väl lite si så där med vädret, och idag har det väl regnat ganska mycket måste jag säga, även om jag faktiskt sett solen då och då. Och nu åskar det!! Fast jag är inte så förvånad då det var mycket kvavt när jag slutade jobbet idag...  Det ska bli riktigt härligt att vara ledig ett par dar nu... Fast det kommer väl att vara skitväder antagligen bara för det... Det känns som om det brukar va dåligt väder när jag är ledig...

Orkar inte skriva mer nu. Återkommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback