Thank God it´s Sunday

Eller äntligen söndag som det heter på svenska! Har jobbat hela helgen och även om det inte har varit så där överdrivit många människor på turistbyrån så har det varit jobbigt att jobba. Det har varit lika varmt som i en bastu! Det har i alla fall känts så. Trodde ett tag att fläktarna var trasiga men så kom jag på att det var ju lika varmt förra året!! Snacka om dåligt minne. Idag har jag passat på att "städa" ordning lite på vinden, jag har sett till att alla broschyrer av samma sort nu finns på "samma" ställe, har sorterat ut de gamla broschyrerna så nu ska de bara till återvinningen. Jag har gjort en liten inventeringslista så vi vet vad vi har på vinden och på ett ungefär hur många av varje sort. Jag har gjort en beställningslista så det bara är att skriva upp när vi beställer nåt, där kan vi ju oxå se om något är beställt eller inte. Vad har jag gjort mer då? Plockat i ordning i hyllorna, hjälpt ev. vilsna turister tillrätta! Även om de inte varit så många igår och idag. Imorgon är jag ledig. Äntligen! Men igår fick jag för mej att jag är en jävel på att måla, så jag ska till jobbet imorgon och måla ett par hyllor!! Har man inte tillräckligt att göra, så skaffar man sig mer att göra. Det är ju helt tydligt i detta fall. Jag som eg tänkt att jag skulle göra typ ingenting imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback