Spöken. Finns dom?

Det kan ni ge er på att dom gör. Det var med skräckblandad förtjusning som jag och Sara kollade på "Most Haunted" el "Hemsökta Hus" som det heter på svenska, på tv4+ igår kväll. Eller igår kväll kanske var att ta i. Igår natt var det mer bestämt. De har ju lagt detta fantastiska program vid 23-tiden på kvällen och sen kör de en tre program i rad. Och igår så var det jävlar i mig spännande!! Objekt flyttades på framför kameran, i ett rum där ingen var, Derek (mediet) blev besatt av en ande och blev helt skogstokig...

Måste ju erkänna att jag var lite nervös inför att kliva in i huset där jag jobbade idag. Det har ju nu varit tomt i huset i en vecka då Jocke med familj varit på semester, och med tanke på vad jag såg på tv:n igår natt så var jag inte så kaxig... Och naturligtvis så knäppte det lite extra i huset idag... Först trodde jag att det var Svartnos som var i farten, men det var det inte. Lite x-tra nervös var jag när jag sprang ner i källaren för att ge Svartnos mat och vatten! Men det var inget x-tra spännande där nere heller faktiskt. Vilken tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback