Ny blogg på G

Har en ny blogg. Den hittar du på www.sportigajenny.blogspot.com Där har jag tänkt att försöka strukturera upp mina blogginlägg lite bättre än vad jag gjort här... Från början var tanken att jag ska försöka hålla mej till mina träningsförsök och andra sport-/idrottsupplevelser, men så tänkte jag att det kanske trots allt är lättare om jag bloggar på ett och samma ställe... Men med lite bättre struktur än vad jag har haft här... Men varför ska jag byta bloggportal då? Det är ju eg min ensak, men det känns som en amatör som jag, som inte har den blekaste om hur man t.ex. fixar en snygg header här på blogg.se, eller jag menar publishme.se, kan få den lite mer personlig på blogspot...

Hoppas vi ses på www.sportigajenny.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: Tjorven

Ja Jennie du är duktig på att skriva! :) Hoppas allt är fint. Kram Tjorven

2008-07-08 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback