Måndagen den sextonde juni klockan tretton

Då smäller det!! Skämtar bara, det är inget allvarligt. Inget mer än att jag ska klippa mej. Efter flera funderingar på att jag borde kanske ta och klippa mej lite så har jag äntligen fått tummen ur röven och bokat klipptid. Det är alltså imorgon kl 13. Men tro nu inte att jag har bestämt mej hur jag ska klippa mej... O nej då. Å ena sidan funderar jag på att bara klippa topparna. Å andra sidan funderar jag på att klippa det riktigt kort. Å tredje sidan kan jag tänka mej nåt pageliknande... Så vi får väl se imorgon hur det blir...

Vad mer? Sverige åkte ju på stryk mot Spanien igår med 2-1, efter ett spanskt mål i typ 93:e minuten. Frågan är väl om det skulle ha varit frispark för Sverige precis innan eller inte. Som svensk tycker jag ju NATURLIGTVIS detta, men jag är oxå av den åsikten att unge herr Rosenberg ramlar lite väl lätt emellanåt... Men jag vill ändå inte skylla på honom att vi förlorar matchen, som vissa andra gör idag. Zlatan gjorde ju ännu ett snyggt mål i landslagsdressen... Men kommer han att spela mot Ryssland? Var det rätt att plocka av honom? Jag väljer att icke kommentera. Isaksson fick sig en rejäl tryckare i ansiktet, men reste sig likt Håkan Mild upp igen och spelade vidare. Det är starkt gjort!

Mor och far har nu åkt hem igen. Far var mycket nöjd då han idag fick chansen att se på lite folkrace här på Svampabanan innan de åkte hemåt. Mamma är oxå nöjd då hon fick köpt sig lite midsommarsill på Buhres, plus att hon kom ihåg att ta hem den den här gången. Förra året fick ju jag ta med mig sillen hem när jag åkte hem över midsommar. I år blir det ingen midsommar i Trollhättan för mig, då jag jobbar hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback