Jobb

Efter att ha varit ledig i 4 dagar var det åter dags att jobba igår, fredag. Men så mycket jobb vet jag inte om det blev. Det var riktigt lugnt. Både i restaurangen, butiken och i turistbyrån. Så jag irrade mest omkring och gjorde lite här och lite där. Till och med disken var helt avklarad när jag gick hem!! Det var inte så mycket att fylla på i broschyrställen heller. Däremot ska jag försöka hitta lite plats åt en jädra massa affischer som inkommit...

Mor och far kom igår. De var förbi turistbyrån och hämtade min lägenhetsnyckel samt min cykel. Eftersom jag VÄGRAR cykla hem från Brösarp. Jag fick ju som bekant lite väl ont i nacken efter min cykeltur i måndags, så cykeln har så fint stått på jobbet. Men nu är den hemma igen. Tack pappa, som tog med sig cykelstället så jag fick transporterat hem cykeln. Visst hade jag väl kunnat ta hem cykeln på bussen, men det är inte på alla bussar man kan ta med sig cykeln... Ja det kändes bara krångligt.

Snart dax att bege sig till jobbet igen. Idag vet jag i alla fall att det kommer ett busslast med 50 pers, så jag får väl servera lite i alla fall. Sen blir det nog ett litet besök på vinden med för att hämta lite broschyrer.

Förresten!!
Grattis älskade syster som blir hela 28 år idag!! Men kom ihåg vad vi sa imorses. Du är fortfarande bara barnet. Jag lekte ju med vattengevär sommaren jag var 28!!!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack för gratulationen älskade syster... Jo jag minns ju vår lekfyllda sommarvecka på Öland den sommaren med Nina som gevärsutdelare och mitt och Ninas jättetuggummi... hahahahaha Då var du 28 och vi "bara" 25, men nu é ju jag och Nina 28 år.. och vi kan leka ett tag till... :)

Snygg bild på oss två förresten, jag längtar till spanien...

2008-06-14 @ 15:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback