Jobb och träning

Så har Jennys dag sett ut! Började jobba 11, och har inte haft så jättemycket att göra i Turistbyrån, men då har jag istället hjälpt till i restaurangen! Vi hade en busslast på 34 pers så Eva behövde lite hjälp. Jag serverade, dukade av, diskade och stod i kassan, för de övriga gäster som var sugna på en bit mat. Kände mej ganska seg i benen och baken faktiskt efter jobbet, kan kanske bero på att jag har suttit ner typ 10 min totalt på hela dagen och då slutade jag 18.00. Men det är kul när jag har lite att göra. Och jag står hellre i disken än att vara sysslolös. Idag diskade jag undan så det i princip inte fanns någon disk kvar när jag gick. Jag hade diskat undan allt när Daniel fick för sig att ställa ut ännu lite mer disk. Men då tackade jag för mej. Men det berodde enbart på att jag slutat mitt pass och att min buss skulle gå strax...

Väl hemma igen så var det bara att ta på sig träningskläderna och joggingskorna. Det är ju torsdag. Och torsdag innebär ju träningsdag! Fast det kändes riktigt segt idag! Så döm om min förvåning när jag mäter min sträcka och sen skriver in tiden på min träningsdagbok och jag ser att jag har sprungit 3,6 km på 23:15 vilket innebär 6.26 min/km, och faktiskt "personbästa"! My God, I'm in shock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback