GGG GGGGGG GG G GGGGG

Idag har jag fått lite välbehövlig massage. Därav min kluriga rubrik. Det är ju "massa g" Jag har ganska länge funderat på att beställa en massage men så har jag varit lite snål och inte velat lägga mina pengar på detta. Men då jag råkade få typ nackspärr i måndags, efter att ha först cyklat 1 tim och 20 min och sedan stått och målat i 2 tim och 30 min så ringde jag och beställde en rygg-/och nackmassage till idag. Det var det bästa jag varit med om på länge kan jag lova. Hon hittade ett par mycket ömma punkter, fast inte där jag har haft ont nu, utan på ett par andra ställen och jag kan lova att det gjorde ont när hon tryckte till med tummen. Fast det var som sagt var välbehövligt och skönt. Nästa gång jag ska ha massage blir det helkropps...

Imorgon kommer mor och far hit på besök. Och jag jobbar naturligtvis fredag-lördag. Men de bör väl hitta här på Österlen vid det här laget...

Höres!

Förresten jag har inte slutat tränat. Har dock vilat mej i form den här veckan. På söndag är jag igång igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback