Dricka vin på en tisdag?

Kan man verkligen göra det, utan att bli kallad för en alkis? Det kan ni ge er f*n på att man kan. Jag var inne en sväng på systemet förut. Och bara det faktum att jag gick in på systemet borde få er att stanna upp och fundera lite. Nej, jag är inte nykterist, även om många verkar tro det då jag hellre dricker vatten och cola än massa alkohol nuförtiden. Men idag så fick jag plötsligt ett sug efter lite cider. Jag dricker som bekant inte öl. Alltså klev jag in på systemet förut för att inhandla ett par cider. Men direkt när jag klev innanför dörrarna så blev jag sugen på nåt mer än bara cider. Så kom jag på att Sara gillar ju att pimpla vin lite då och då. Så i min varukorg hamnade till slut en flaska Guntrum, en ny xider, en rekorderlig sommarcider och två hederliga päroncider... Men innan jag och Sara ska ge oss på alkoholen så ska jag ut och träna. Men, eftersom jag precis åt en jädra massa mat så måste jag vänta en liten stund innan jag ger mej på löpträningen!


Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback