Dålig karaktär

Jag måste nog ha en av världens sämsta karaktärer... Idag, söndag, är det min träningsdag. Enligt mitt träningsprogram, som jag i alla fall nästan slaviskt följer, så ska jag springa i 45 minuter. Är just nu i valet och kvalet om jag ska "strunta" i det och istället springa runt Tryde, vilket är en sträcka på ca 7,5 km och det tog mej 57 minuter sist gång jag sprang den rundan! Jag är faktiskt nöjd med den tiden, men det vore ju kul att se vilken tid jag skulle kunna få idag. Å andra sidan så funderar jag just nu på om jag överhuvudtaget kommer att orka ta mej ut på en löprunda idag. Jag var lite godissugen förut och kunde naturligtvis inte hålla mej. Så jag köpte smågodis, och nu har jag närapå käkat upp mina 2,8 hg godis! Inte bra... Varför kunde jag inte bara köpt godiset, och sedan spara det till ikväll. Jag skulle ju kunna käka godiset efter träningen. Men icke då! Så nu sitter jag här i soffan. Lite lätt illamående p.g.a. godiset. Men jag HAR käkat riktig mat med, så ni behöver inte oroa er över att jag ev bara äter godis.

Ska nu ladda lite ny musik i min mp3. Måste ha lite härlig träningsmusik. Ex. på låtar som antagligen hamnar i min mp3: piraterna från Lettland, DJ Ötzi-Summer of '69, Haddaway-What is love (Reloaded Club Mix), DJ Bobo-Everybody, Dreamgate-Now we are free (Gladiator Theme, Techno Mix), Scooter feat. Modern Talking-Win the race. Bara för att nämna några...

Så här snygga kläder har jag när jag är ute och springer!



Mina underbara skor: Nike Air Pegasus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback