6,4 km löpning

Dagens träningspass är avklarat! Jag var ute i 45 min och joggade/sprang, och kom 6,4 km. Tyvärr så lade min mp3 av under passet idag. Och jag som "måste" lyssna på musik. Istället fick jag nu lyssna på min "tunga" andning sista 15 minutrarna. Men jag genomförde passet! Och det är jag stolt över, då jag kände av höger vad nästan hela passet. Detta gjorde sedan även att jag kände av lite i höger knä. Men inte så att det gjorde ont... När det sedan släppte i höger vad och knä så kände jag ju (naturligtvis) av baksidan av vänster lår... Fast det släppte oxå sedan. Men jag ska inte klaga, jag klarade ju av att genomföra min träning som planerat. Nu måste jag bara komma ihåg att stretcha vaderna ordentligt efter varje joggingpass...


Före mitt träningspass


Efter passet. Något rödare i ansiktet...

Fortfarande lika röd i ansiktet, efter duschen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback