30 min träning

Då har jag tagit tag i min träning igen. Efter att ha vilat mej i form i en vecka så var det då dax att ta tag i träningen igen. Annars kommer jag inte nå mitt mål den 31 augusti 2008!!

Det var rätt skönt faktiskt att komma ut och röra på fläsket, men det var lite segt att jogga idag. Klädmässigt valde jag oxå fel. Jag tyckte att det verkade lite kyligt i vinden idag så jag valde långbyxor och t-shirt att träna i. Men efter att ha joggat i typ 2-3 min så kände jag att det skulle bli väldigt varmt att jogga idag. Och det blev det. Men jag höll ut och joggade de 30 min som det stod på schemat... Sträckan blev till slut 4,3 km. Snart borde jag ju naturligtvis jogga 5 km på 30 min... Om jag ska komma i närheten av 10 km på 60 min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback