Tacobuffé

Jag har gjort en del mindre bra val den sista tiden... Jag tänker inte gå in på det mer än så, men från och med nu ska jag verkligen skärpa till mej och jobba vidare!!

Ett bra val jag gjort är i alla fall att bege mej till Stora Hotellet här i Tomelilla och käka deras "berömda" tacobuffé tillsammans med Emma, Niclas (osäker på stavningen där), Becca, Tjorven, Emelie och Martina. Det är alltid kul att träffa klasskompisar utanför skolan och bara sitta och snacka... Tyvärr sprang Emelie på två personer på Hotellet som hon inte räknat med, eller ville träffa heller för den delen. Tack för ikväll tjejer (och Niclas naturligtvis), jag hade det mycket trevligt. Jag behövde verkligen komma ur soffan.

Vad har jag gjort mer idag? Jo, jag och Sara har varit och tränat på Nautilus, och jag kan lova att våra muskler - framför allt de i magen och de runt axlarna - börjar ta form nu. Men vi vill inte "outa" dem förrän lite närmare sommaren... Efter gymmet var vi, tillsammans med Ida och solade, så nu är jag och Sara både brunbrända och vältränade... Eller kanske inte.

Apropå bra och mindre bra val här i livet. Mina nyårslöften gick väldigt bra, fram till den här veckan, tror jag har brutit mot de flesta bara de senaste dagarna, men jag ska ta tag i dem nu igen. Jag börjar imorgon. Lovar.


Ska kolla klart på Let's Dance innan jag bestämmer mej för om jag ska krypa ner i sängen eller inte. Jag som bestämt mej för att inte kolla på den här omgången...  Kollade på På Spåret tidigare ikväll, ja jag vet det är pensionärsvarning, och jag tog faktiskt den första resan - Malmö väldigt tidigt i ledtrådarna. Det pinsamma är att jag inte kände igen mej på vägen förrän jag såg att de var i Ystad. Ändå åkte de från Simrishamn, och jag bor ju i Tomelilla och tåget mellan Simrishamn och Malmö passerar Tomelilla. Nu vet jag ju att de klippt bort just Tomelilla, men jag tycker ju att jag borde känt mej lite tidigare ändå eftersom jag faktiskt åkt Simrishamn - Malmö ett antal gånger.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu blir jag avis jag vill oxå käka tacobuffe. Jag bor ju på hotellet.. Iställert har jag stått i garderoben och slavat men klart det fick jag ju pengar för och ni gjorde ju bara åt en massa pengar! Jag hoppas du åt för mig med :)Ha en fortsatt trevlig helg and keep up the good work med dina nyårslöften!! vi syns på måndag!

2008-01-19 @ 02:59:04
Postat av: Lilla jag

Självklart åt jag för dej med, det lovade jag ju!! :)

2008-01-19 @ 15:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback