Riv- och bitmärken

Det har jag gott om efter den gångna helgen. Har varit hos Sofia och Martin i Jönköping i helgen. Märkena som jag nu har är en liten kärleksförklaring från Sudden, en av deras katter. Pepsi var något mer mild i sin kärleksförklaring...

Såg på Arn-filmen i helgen. Den var faktiskt (mycket) bättre än jag väntat mej. Jag hade inte några direkt stora förväntningar på den... Nu väntar jag på att del 2 ska visas bio, och jag måste nu vänta ända till hösten...

Imorgon ska man tillbax till skolan igen, var ju tänkt att börja idag, men det skulle tydligen stängas av vatten på skolan, och det är ingen som tror att vi ska klara oss en hel dag utan att besöka toaletten. De har säkerligen rätt... Ska nu ta och kolla en gång till på x-arbetet och se hur jag ska ändra en text...

Kan man "lägga till" nyårslöften så här lite i efterhand?? Fast det kanske mest handlar om att justera ett löfte litegrann... Det är det som gäller att ha bättre ordning på mitt liv... Det jag främst tänker på är att jag ska diska efter varje gång jag lagat mat/ätit. Fast det är väl kanske till att ta i, en gång om dagen ska jag diska i alla fall... Det ska jag kanske klara av att hålla, mer än i två dagar!

Ska oxå redan nu säga att jag minsann tror att min kära syster kommer att klara av ett av sina nyårslöften. Jag tänker inte tala om vilket det är, du vet själv vilket det är, och efter vad du berättade idag så har du börjat bra i alla fall!! Kör vidare nu kära syster, så kommer det här att gå vägen!! "Heja Heja!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback