Ooops, I did it again!!

Nu är det nästan så att till och med jag skäms över vad jag ibland slänger ur mej... Var på Bullen & Bönan i måndags tillsammans med Sofia, Sara, Ida, Martina, Stina, Becca, Tjorven och Emma för att fira att vi klarat Europatenta och Redovisningstenta. Vi hade det riktigt kul och vi satt och snackade om allt möjligt då jag och Sofia bestämde att vi skulle ladda mitt värdekort med 100:- var för att ta oss till Malmö på fredag. Där vi för övrigt ska guida på engelska. Detta resonemang uppmärksammade Tjorven som undrade hur vi kunde komma till Malmö tur och retur så billigt, alltså vilka specialpriser vi hade... Jag svarar då reptilsnabbt: Jag k****ar med tågvärden!! Kan ju då meddela att detta viskade jag ju lixom inte och vi var inte heller ensamma på Bullen & Bönan. Först blir det helt knäpptyst i hela lokalen. Strax därefter bryter värsta asgarvet ut!! Där sitter jag och funderar på vad det egentligen är som jag har kläckt ur mej. Ja ja, det var ju bara att låtsas som om ingenting har hänt. Men nu vet jag inte om jag någonsin vågar mej in där igen. Jag får nog muta några stackars Tomelillabor att beställa och betala min mat och sedan får jag  vackert gå hem och äta den för mej själv.

Som rubriken antyder så är inte det här första gången jag vräker ur mej något sådant. Förra gången jag gjorde det så grovt, var när jag, syrran och Nayana var på Ölands Skördefest hösten 2005. Nayana skickade mess till sin man, och detta visste inte syrran som vid det aktuella tillfället var på toaletten. När syrran var tillbax fick Nayana ett mess av sin man, där det ungefär stod: woho!! Syrran undrade naturligtvis vad Nayana skrivit innan, då svarar jag: Jag ska k****a med Arne!!!!!!! Out of the blue!! Som tur var så var så satt vi i bilen och ingen annan än vi tre hörde vad jag sa. Detta följde sedan mej under hela den helgen.... Men det bjöd på. Nu har det alltså hänt igen. Jag undrar nu vart detta ska sluta...

Dax för mej att klä på mej, och sedan bege mej ut på min morgonpromenad med Sofia!!

Kommentarer
Postat av: Lee

Det låter som ni hade det trevligt på bullen och bönan iaf =)

2008-01-23 @ 19:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback