Nytt år, nya löften!!

Då har det gått ett par dagar av 2008 och det här är året som jag ska börja äta bättre och träna regelbundet!! Känns det igen? Skulle tro att detta är ganska vanliga nyårslöften... Självklart har jag ett par löften till: springa Tjejmilen på under timman alltså är 59.59 helt acceptabelt!! Jag ska oxå ha bättre ordning på mitt liv, och då menar jag både skol-/jobbmässigt, min lägenhet...  Ha ha!! Får väl se hur det går med mina löften, om jag känner mej själv så har jag brutit ett par av dem ganska snart!!!

Snart dax för skolan igen, och det är inget jag ser framemot precis, men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen. Men innan skolan drar igång igen så ska jag "göra" Jönköping i helgen, så gott det går när jag praktiskt taget är helt utan pengar...

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: sara

haha..jag är blåslagen..de går inte bra med mitt nyårslöfte kan jag säga..jag svär o jag svär o ida hon slår o hon slår...förbövelen..hur ska de här sluta?? jenny kom hem..för jag längtar efter dig! nu ska jag iaf få lite vin av ida..nått positivt för hon med sig iaf..ha d!

2008-01-05 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback