Ny tradition på G?

Idag frågade Emma & co om vi (jag och Sofia) till Bullen & Bönan efter skolan. Vi svarade då att det hade vi nog eg varken tid eller råd med... Då sa Emma: Vad tråkigt, för vi är sugna på Bullen & Bönan, men vill inte gå dit utan er, och blir det inget  Bullen & Bönan så måste vi gå och träna!!! Jag och Sofia var inte så där jätte-svår-övertalade att ta oss till Bullen & Bönan. Och till slut satt vi 8 stycken på Bullen & Bönan och hade minst lika trevligt som förra veckan!! Men den här gången så hasplade jag inte ur mej nåt dumt. Inte vad jag vet i alla fall... Men min kära "kompis" från förra veckan dök återigen upp på Bullen & Bönan... Synd bara att denna lilla "tradition" kom igång så sent, jag och Sofia har väl iofs hängt på Bullen & Bönan ganska många måndagar nu, men det är lite roligare när det är fler med...

Skolveckan började med ett möte, med anledning av klassens frågor som dök upp i samband med att jag och Ida försökte gå igenom ledningsgruppsmötet förra veckan... Vet inte om vi kom fram till något vettigt egentligen, men så som jag ser det så kan jag känna att det är lite onödigt att älta "samma saker" om och om igen. Har inget hänt sen vi började skolan så lär det ju inte heller hända något sista månaden. Kan vi inte bara köra vidare den tiden som är kvar... Hade Organisation och Ledarskap och Turism idag. Jag hade även ett litet möte angående TUR-mässan på lunchen.

Imorgon har vi bara lektion på eftermiddagen, alltså hinner jag plugga lite innan skolan.

Dagens bästa: "Fan, du är ju blind Becca!!!!!!" Saras kommentar när hon provar Beccas glasögon på Bullen & Bönan, tidigare idag. Kan oxå meddela att detta var dagens stora skratt på Bullen & Bönan!!

Kramizar


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, antingen kan man följa... eller stå upp för sin tro och bli spikas på ett kors!

Vara en tänkande människa kan kännas svårt,
men med ett klart samvete lever man längre!

2008-01-29 @ 11:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback