What's up?

Idag ska jag till Malmö för lite windowshopping, sedan ska jag och Sara heja fram Ida och de andra tjejerna i IK Pandora till seger över Ligu. Avkast i Österportshallen, Ystad kl 19.30. Jag vet dock inte om det är i A- eller B-hallen...

"Alla vi som älskar Pandora, klappar nu! *klapp klapp*
"Vi har cyklat över bron för att se på vår kanon! Ida! Ida! Ida!"

Någon som har någon mer bra ramsa? Det är helt ok att lämna den här på bloggen. *ler* Det kan behövas, för tillfället skriker vi mest:
"Bra, Ida!!!!!!!!"
"Härligt, Ida!!!!!"
"Wooooohoooooooo!!!" - detta väldigt ljust och tjejigt!!!
"Härligt jobbat, tjejer!!!!"
Sen händer det naturligtvis att jag och Sara, något tystare väser fram:
"Sopa!!!"

Som ni märker så har vi inte så många hejaramsor än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback