Varför?

Äntligen är den här dagen snart över! Har idag fått tre dåliga nyheter, men å andra sidan är ju alla onda ting tre. Fick veta att en kompis kusin tagit livet av sig, fick höra av en annan kompis att hon troligen lider av nåt autoimmunt virus som gör att organen i kroppen "ger upp", hon ska göra mer tester den 3 mars... När jag pratade med mor min nu ikväll fick jag också höra att en av grannarna där hemma tillika mamma till en av "kompisarna" jag hade som barn gick bort i cancer i måndags...

Tänker på er allihop!!!

Nog om tråkigheter. Jag, Sara och Ida var ju som bekant i Malmö idag det var trevligt, även om vi var lite sega. Jag, Sara, Martina, Johan och Jerry var sedan och kollade på IK Pandora när de mötte Ligu. IK Pandora vann tillslut med 27-15 även om jag trodde att de skulle vinna med mer. Framför allt med tanke på att Ligu inte hade några avbytare när matchen drog igång. Tror de fick till två avbytare till slut... Vad gäller matchen så måste jag säga att idag slarvade Pandora alldeles för mycket, det var knappt någon som var på tårna idag. Bättre skärpa nästa match tjejer. Som den hejaklacksledare jag är så funderar jag nu på att starta en hemsida eller nåt i den stilen, då framför allt för hejaklacken, men naturligtvis även om Pandora... *ler* Eller kanske inte. Ja ja, den som lever den får se!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Eftersom vi hade samma grannar som barn blev jag nu lite nyfiken på vems mamma det är som har dött?

2008-02-23 @ 11:42:27
Postat av: Lilla jag

Eila och Ismos mamma...

2008-02-25 @ 21:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback