Skriftliga delen avklarad

Då har jag gjort klart den skriftliga delen av världententan.... Som vanligt har jag missat ett par frågor för att jag inte ansett att en viss information varit av värde, eller att jag i min dumma enfald trodde att jag skulle komma ihåg detta!! Men det har jag naturligtvis inte gjort. Men så är det... Imorgon har jag den muntliga delen, och på onsdag har jag organisation och ledarskapstenta, sen ska det vara klart med tentor för mig på Tomelilla Turismutbildning. Om jag inte missar förstås. Men jag har ju inte missat hittills trots att jag trott detta ett par gånger...

Nää dags att ta tag i lite organisation här så jag får klarhet i de olika lagarna och bestämmelserna...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra måndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback