Sista tentan avklarad

Så där!! Nu har jag gjort sista tentan på Tomelilla Turismutbildning. Förhoppningsvis. Jag åker kanske på en omtenta i Organisation och Ledarskap! Igår hade jag ju den muntliga tentan i världenkunskap och den gick bra...

Var på IK Pandoras match mot Trelleborg igår och hejade fram Ida och de andra tjejerna i laget. Min och Saras hejaklack har blivit uppskattad har vi förstått och igår fick vi även varsin matchtröja att ha på oss!! Kan oxå meddela att IK Pandora vann överlägset mot Trelleborg med 36-16!! Sen om denna storvinst berodde på att tjejerna i laget spelade mycket bra, eller om det var tack vare den för kvällen utökade hejaklacken eller om det berodde på det faktum att jag och Sara fått varsin tröja det låter jag vara osagt.

När jag väl kommer hem från skolan idag så blir det ett besök på Bullen & Bönan och lite senare även ett besök på Celticbaren. Idas/IK Pandoras hejaklack kommer att ha ett upptaktsmöte ikväll, så att vi vet vad vi ska heja osv...

Kommentarer
Postat av: becca

Ta det nu lugnt med ölen ikväll Jenny=) imorgon kommer viktiga besked till mobilen, hehe! sov gott, klockan är snart 02.30 och jag borde vara död vi det här laget=)

2008-02-21 @ 02:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback