Seriöst?!.

Vad ska man säga om gårdagens deltävling i Melodifestivalen? Jag blev faktiskt, helt ärligt rädd när jag fick höra att Andra Generationen gick vidare till andra omgången... Seriöst. Vad gäller Carola och Andreas Johnsson är jag lite splittrad. Carola har visserligen en bra röst, men det var oxå det enda jag hörde. Jag hörde knappt vad de sjöng för Carolas höga stämma!!! Stackars Andreas tyckte jag kom lite i bakgrunden där. Och vad hade hon på sig??  Såg ut som en stor påskkyckling gjorde hon. Att Sanna gick vidare var för mej en självklarhet!! Klart bästa låten hittills! Jag trodde nästan för ett ögonblick att det var Celine Dion jag hörde... Sen har vi ryskan också... Jag finner inga ord. Sen måste jag ju säga att jag blev lite besviken på Björn Gustavssons pausunderhållning...
Hoppla! Vad jag klagar här nu då...

Denna dag kommer att tillbringas tillsammans med olika ledartyper, grupper, konflikter, lagar, kinesiska dynastier, ursprungsbefolkningar runt om i världen, USA:s tre maktinstanser, Buddha, hinduiska gudar, Allah, Moses och alla andra konstiga figurer som finns inom de olika världsreligionerna....

Men först ska jag ut på en promenad för att rensa hjärnan lite.

Ha de!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback