Offert

Dag 2 på VisitÖsterlen har Jenny svarat i telefon, eller i alla fall försökt, knåpat ihop en offert, letat fram en stuga till några danskar, plockat ihop lite mer broschyrer, funderat på hur VisitÖsterlen ska kunna utveckla webbsidan...

Idag tänkte jag även passa på att fixa mina trasiga glasögon under min lunchrast så jag promenerade in till "centrum" och klev in på Synsam där de fixade mina glasögon på 1 minut, detta kostade mej sedan 10:-. Tror ni att jag hade 10:- i plånboken? Svar nej! Alltså fick jag punga fram med kontokortet och betala dessa 10:-, jag tänkte då vara smart och höja upp till 100:-, men detta gick naturligtvis inte! Gick sedan till Thulins Conditori för att käka en macka som jag gillar - fetaost, soltorkade tomater och annat mumsigt. Nu fanns det naturligtvis inga sådana och jag tog då en kycklingmacka som de hade. När jag frågar om de tar kort så får jag svaret: Nej!! Alltså var det bara att gå ut genom dörrarna och leta fram en bankomat, men tror ni att jag hittade nån först? Naturligtvis inte. Som tur var så fick jag syn på Sparbanken Syd och där fanns det som tur var en uttagsautomat. Gick sedan tillbax till Thulins och käkade mackan som jag beställt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback