Klantig?

Idag har mina glasögon gått sönder! Det var väl egentligen bara en tidsfråga innan det skulle ske. Jag har haft ett glas som kanske inte suttit riktigt som det skulle, men det har gått bra. Idag hade jag på mej ribbstickad? polo som jag skulle ta av mej då jag skulle byta om inför gympasset. Och tog jag av mej glasögonen inför denna prestation? Naturligtvis inte. Och ja ni kan ju själva räkna ut vad som hände... Jo då, nu gick glasögonen sönder... Nu är det som tur är bara en liten skruv/mutter som har lossnat!!! Och som tur är så har jag både linser hemma och ett par gamla hemska glasögon som funkar i "krig"...

Men jag fick på mej mina linser och mina träningskläder och gick bort mot gymmet. Uppvärmning 10 min på motionscykeln och sedan var det dax att ge sig på själva apparaterna. Idag har jag återigen kämpat med mina deltoids och jag tränade i 6 maskiner som hjälper till att få mina deltoids att bli just så där snygga som jag vill!! ha ha ha!! Självklart tränade jag ju lite andra muskler oxå... Jag kan ju som sagt inte bara träna mina deltoids. Hur skulle min kroppsbyggnad bli då?

Jag har även varit ordentlig och städat toaletten idag, nu är den skinande ren!

Igår gjorde jag, Ida, Sara, Martina, Sofia och Stina en snabbvisit på Celticbaren här i "byn" innan vi drog oss hem till Ida och Sara för att käka tacos, plugga och se på Greys Anatomy tillsammans med "Ljungby-flickorna". Jag vet inte hur ni andra upplevde det, men jag hade det jädrigt kul i alla fall. Jag gissar att det blir Greys hemma hos Ida och Sara nästa vecka också!!


Kommentarer
Postat av: Syrran!

Hur klantig é du? Klart du måste ta av dej glasögonen innan du tar av dej en "tajt" tröja... men som jag sagt förrut, jag é inte det minsta förvånad över att just du gör en sån sak... *hahaha*

2008-02-16 @ 09:39:15
Postat av: Lilla jag

Men jag trodde ju att det skulle gå bra... Jag höll ju "ut" tröjan där den var som tajtast... *hahaha* Och det har gått tidigare

2008-02-16 @ 15:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback