Hårdträning på G

Nu börjar jag köra igång träningen inför årets Tjejmil på allvar!! Nu måste jag göra nåt mer än bara promenera och gymma. Styrketräning i all ära, men jag behöver mer än bara snygga muskler!!! Jag måste börja springa nu för att kunna nå mitt mål att springa Tjejmilen på under en timma!!!! Så efter gympasset idag satte jag mig på motionscykeln och valde ett förprogrammerat program och trampade igång. Det jag valde var 20 min "mountain", det kändes inte så jobbigt i början, men det fick jag snart äta upp och jag trodde jag skulle ramla av cykeln och dö ett par gånger, men stolt som jag är så vägrade jag lätta på motståndet utan jag kämpade på.... Så här i efterhand är jag stolt över mej själv att jag orkade med det hela... Får väl se hur mina lår känns imorgon, då jag ev ska ut och jogga med Sara.

Ikväll ska jag in till Ystad för att heja fram Ida och IK Pandora till vinst!! "Vi har cyklat över bron, för att se på vår Kanon! Ida! Ida! Ida!"

Imorgon är det dax för Melodifestivalen igen! Jag, Ida, Sara och ev Martina ska hem till Lee och käka tacos, kolla in melodifestivalen och sen ska vi spela nåt dansspel!! Det ska bli skitkul! Yyyiiaahhh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback