Förlåt mig fader ty jag har syndat

Jag har en sak att bekänna... Jag som under ett års tid varit väldigt duktig med att ta en morgonpromenad i alla fall m i n s t  tre gånger i veckan. Notera minst... Jag har även sedan årets början varit på gymmet lyft vikter av olika slag mycket regelbundet. Fram till vecka 9. Denna vecka har jag inte orkat göra någonting... Ligger kvar i sängen alldeles för länge efter det att mobilen har väckt mig till tonerna av Janne Schaffers "Norrland"... Att gå till gymmet har jag inte heller orkat med, är alldeles för trött när jag kommer hem från praktiken... Men. Jag har i alla fall igår och idag tagit en lunchpromenad på ca 30 min!! Igår var det riktigt härligt när solen sken, idag var det något mer mulet, men dock ett par grader varmare... Imorgon ska jag och Sune bege oss ut på långpromenad, vare sig lilla hunden vill det eller inte. Imorgon är det Jenny som bestämmer.

Såg idag reg.skylt 005 nere vid hamnen i Simrishamn!! Tack för det lilla tanten, om detta berodde på att personen ifråga läst min blogg eller ej, detta låter jag vara osagt.

Nej, nu är dags att återgå till lite business... Jag är ju inte här för att blogga...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner igen mig i det där med promenaderna, jag började ambitöst i måndags med 40 min morgonpromenad men sen då va hände resten av veckan när klockan ringer snozzar jag, jag som inte har snozzat på två år!! Kanske saknar jag Tomelilla eller ialla fall sällskapet på morgonen :)..
Ha det bra Kram

2008-02-29 @ 14:24:21
Postat av: Lilla Jag

Jag kan ärligt säga att jag saknar sällskapet på morgonen!! :)

2008-02-29 @ 15:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback