En helt vanlig tråkig dag i Jennys liv

Då var det måndag igen. Helgen går alltid alldeles för fort. Det är ju så mycket man planerat att göra. Får vara glad om en tredjedel blir gjort. Förr hade jag hyfsat bra självdisciplin och gjorde det jag planerat. Men idag?? Skulle inte tro det...

Vad har hänt idag då?
- Klockan ringde 06.15
- Klev upp ur sängen 06.21
- Gick på toa
- Fick på mej träningskläder
- Morgonpromenad, 30 min med Sofia
- Duschade
- Klädde på mej
- Åt frukost
- Borstade tänderna
- Kom på att jag glömt koka makaroner, åtgärdade detta
- Gick till Stora Hotellet, där bilen som tar oss till skolan utgår ifrån
- Skolan
- Åkte hem
- Gick på toa
- Surfat på nätet
-  Var på Bullen och Bönan med kompisar
- Sökt jobb
- Pluggat inför Världententan nästa vecka
- Surfat på nätet
- Kolla på TV

Ska även:
- Krypa ner i sängen för en god natts sömn efter att ha sett på TV en stund till, borstat tänderna och gått på toa ännu en gång...

Så här kan alltså en helt vanlig tråkig dag se ut i Jennys liv, med vissa roliga undantag... Bullen och Bönan är ett exempel på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback