En annan del av Köping

Finns det någon bättre serie än En annan del av Köping? Skulle inte tro det!! Linda och hennes vänner är helsköna. Först ska jag erkänna att jag var lite tveksam till att kolla på serien, men jag ändrade mej ganska snabbt...

Tobbe är väl absoluta favorit. Jag vet nog ingen annan som har så fruktansvärt bra kommentarer. "Du ser för jävlig ut i håret Linda!" "Jag har så JÄVLA ont i magen!" "Det kostar pengar Mats!" Listan kan göras lång.

Sen har vi ju Linda som den här veckan gick på bio med sin älskade Mats, hon hade hoppats på lite romantiiik, men fick i stället se den sämsta filmen hon någonsin sett. Inte förstod hon filmen heller. Men det gjorde ju naturligtvis inget, hon fick ju vara själv med Mats!!!

Jag kan knappt bärga mej till nästa söndag kl 20.30 då det är dax för nästa avsnitt, och då får vi se vad Mats har hittat på inför deras ett-årsdag!!

Nää nu ska jag väl inte ödsla er dyrbara tid mer, genom att skriva en massa blogginlägg. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback