Det är klart

Syrran kommer ner lagom till den allsvenska premiären! Woho!! Om nu inte syrrans chef vägrar ge henne ledigt förstås. Man kan ju aldrig så noga veta med chefer... Men om inte syrran får ledigt så kommer Jenny att kontakta lilla chefen tills hon ger syster yster ledigt. *haha*

Livet rullar vidare för Jenny har jobbat själv idag och ska göra det imorgon med. Jag har skickat iväg en offert som jag hoppas ska falla i smaken...

Annars väntar jag fortfarande på svar ang tentan och jobbet på Hasse & Tage-museet...

Vad gäller mina nummerskyltar så såg jag 003 och 004 på väg hem från jobbet igår. Nån som har 005 och som kanske känner för att ta vägen mellan Tomelilla-Simrishamn imorgon. Feel free!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

This is Linda speaking, fran England.
Vantar sjalv pa tentaresultat, men jag fick Hasse&Tage-jobbet! Hoppas du trivs pa visit osterlen!

2008-02-29 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback