Deltoids

Jag har blivit besatt! Jag vill ha snygga deltoids (deltamuskler heter det tydligen på svenska). Men hur ska jag få dessa utan att behöva träna? Jag tycker inte om att gå på gymmet! Trots detta är jag på Nautilus gym i Tomelilla typ tre-fyra gånger i veckan och försöker mej på att träna dessa muskler. Går det inte att få snygga deltoids, utan att plågas på gymmet? Kan det kanske tänkas att operera in lite muskelmassa? Eller nån spruta kanske? Fast det är klart, hur skulle det se ut om jag bara har snygga och vältränade deltoids och inga andra muskler på min kropp? Jag får väl fortsätta träna på gymmet och hoppas att jag får massa snygga och vältränade muskler, och då framför allt deltoids.

P.S. Visst fick jag med mej Sara till gymmet, och hon kämpade på bra. En liten stund i alla fall. Sen gick hon till den blå mattan och skulle göra situps eller nåt, men jag tror nog hon somnade till en stund. Eller var det någon form av yoga hon körde? Jag vet inte så noga, jag var fullt upptagen med min magträningsmaskin och senare mina avslutande 10 minuter på (den "underbara"?) motionscykeln. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback