Days of our lives

Undrar om det finns någon mer korkad serie än denna? Ändå sitter jag som klistrad de få avsnitt jag kan se. Jag undrar bara när de ska komma på att det är Marlena som är mördaren?? Hur många till ska hon ta död på innan det klaras upp? En sak till. Jag har inte sett på Days of our lives sedan i fredags och när jag kollar reprisen från igår så upptäcker jag att de är fortfarande på kyrkogården!!! Det har gått nästan en vecka, men i Salem har det kanske gått 2 timmar, om ens det...

Var på Bullen & Bönan igår, och vi var extremt tystlåtna måste jag säga. Vi som alltid pratar vitt och brett om det mesta som händer i våra liv och runtomkring i världen. Undrar om det beror på att vi hade gjort sista tentan och var alldeles slut efter detta?? Efter Bullen & Bönan drog vi vidare till nästa favorithak i byn - Celticbaren för ett par öl/cider. Alltid lika trevligt att hänga på Celticbaren... 21.00 var det dax för Grey's Anatomy, men det var ett mycket händelselöst avsnitt igår.... Hade ju lika gärna kunnat hänga kvar på Celticbaren och kolla in Celtic-Barcelona...

Jag och Sara är för övrigt mycket "chockade" idag, vi var vid Torget i Tomelilla på väg hem från gymmet, när vi såg något mycket promiskuöst. Ett par som pussades/kysstes... *hihi* Detta var naturligtvis alldeles för mycket för oss bybor att se. De måste ju vara utomsocknes... Som beter sig på detta viset *hihi*

Nej, vi blev inte så upprörda över detta, det var ju bara en idé som vi fick... Apropå gymmet så känner jag att mina deltamuskler fick minsann jobba bra idag. Men det var segt att träna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback