Bonde söker fru

Det ska tydligen bli ytterligare en omgång av det mycket populära programmet "Bonde söker fru", jag ska kanske anmäla mitt intresse till någon av bönderna... Anledningen är att jag är så fruktansvärt "morgonpigg", och det passar väl en bondmora alldeles ypperligt då man ska upp i ottan och mjölka korna och släppa ut hönsen och allt vad det kan vara. Fast nu kanske det där med att jag är morgonpigg lite att ta i. Jag vaknar hur som helst snortidigt varje morgon oavsett hur sent eller tidigt jag går och lägger mej kvällen innan. Idag t ex när jag var ledig vaknade jag strax efter 6!! Nu ska jag väl vara helt ärlig och erkänna att jag inte tog mej upp ur sängen förrän strax innan reprisen av Våra Bästa År började...

Annars har väl inget speciellt hänt i mitt annars så "tråkiga" liv, har skrivit rent alla anteckningar från de senaste två veckornas lektioner i Organisation och Ledarskap, samt Turism, det tog sin lilla tid... Jag skulle ta en liten powernap i eftermiddag, men stensomnade och sov i lite drygt en timma!!

Är nu lite lätt irriterad på MSN Messenger, då jag inte kan logga in trots att jag uppenbarligen kommer in på nätet...

Kommentarer
Postat av: syrran

jag tycker du ska satsa på någon av de frusna männen i norrland som söker kärleken... vad sägs om att gå en promenad i snön med Baltazar... hihi. Du kanske kan få dej ett par renar också och bli same... Lycka till!!! *hehe*

2008-02-08 @ 13:53:33
Postat av: Lilla jag

Ja det har jag oxå tänkt!! Jag har tänkt ta han som har två hotell... Då har jag ju nytta av min utbildning oxå!

2008-02-08 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback